• Login
    Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema 
    •   Repositorio Principal
    • Facultad de Educación
    • Pedagogía en Inglés
    • Seminarios de título Pedagogía en Inglés
    • Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema
    •   Repositorio Principal
    • Facultad de Educación
    • Pedagogía en Inglés
    • Seminarios de título Pedagogía en Inglés
    • Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ListarSeminarios de título Pedagogía en Inglés por tema "Comprensión auditiva"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        A relational study of attitudes towards accents of English and level of intelligibility :a pedagogical analysis 

        Becerra Saldías, Roberto Alejandro (Santiago, Chile: UCSH, 2013)
        This study aims to explore the possible relationships between attitudes towards accents of English and levels of intelligibility. The context where the researchers conducted this relational study was in first-year teacher ...
      • Thumbnail

        Dual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test 

        Ávila López, Tamara (Santiago, Chile: UCSH, 2014)
        In the educational Chilean context, particularly in students who study English as a foreign language, it may be identified that one of the receptive skills that takes a long time to develop is Listening, because of the ...
      • Thumbnail

        The relation between years of english instruction and the development of english reading and listening :a case study 

        Domínguez Garrido, Valentina Camila (Santiago, Chile: UCSH, 2014)
        In this research the relation in the level of English language in two different schools was measured. This research was focused on two eighth grade classes in two different schools, in which ten students of each school ...

        Universidad Católica Silva Henríquez © 2021
        General Jofré 462, Santiago | +562 2460 11 00 | Contacto
        Repositorio DSpace implementado por OpenGeek Service

         

         

        Listar

        TodoComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        Universidad Católica Silva Henríquez © 2021
        General Jofré 462, Santiago | +562 2460 11 00 | Contacto
        Repositorio DSpace implementado por OpenGeek Service