Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversidad Católica Silva Henríquez. Facultad de Educación Escuela de Educación en Inglés
dc.contributorAyala Inostroza, Carol
dc.contributorBersano Barrera, Diego
dc.contributorEscobar Conejeros, Daniela
dc.contributorFlores Pérez, Carolina
dc.contributor.advisorAguilera Munizaga, Mireya [prof. guía]
dc.creatorÁvila López, Tamara
dc.date.accessioned2021-10-12T15:06:27Z
dc.date.accessioned2022-03-30T13:57:00Z
dc.date.available2021-10-12T15:06:27Z
dc.date.available2022-03-30T13:57:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier116958
dc.identifier.otherINGL A 283d 2014 c.1
dc.identifier.otherCENTRAL
dc.identifier.urihttp://repositorio.ucsh.cl/xmlui/handle/ucsh/2015
dc.descriptionSeminario de título (Licenciado en Educación y Profesor de Inglés para Educación Básica y Media) -- Universidad Católica Silva Henríquez, 2014
dc.description.abstractIn the educational Chilean context, particularly in students who study English as a foreign language, it may be identified that one of the receptive skills that takes a long time to develop is Listening, because of the lack of authentic material exposure, such as audios, videos and dialogues, among others, to their students during the English classes. To demonstrate the efficiency of dual-modal exposure, in this research an 8th grade class of Rafael Sotomayor School in Las Condes was randomly chosen, students were exposed along a four-session of authentic material mono-modal and dual-modal classes, with the purpose of finding out what kind of methodology works better and develop the skill mentioned before. Finally, the results in this intervention show an unexpected setting according to the objectives propose in this study.
dc.format.extent150 h. il.
dc.language.isoeng
dc.publisherSantiago, Chile: UCSH
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectComprensión auditiva
dc.subjectEnseñanza del inglés
dc.subjectMétodos de aprendizaje
dc.subjectTests y mediciones educacionales
dc.titleDual mode exposure enhances Rafael Sotomayor School 8th. grade students' listening comprehension in a final mono-modal test
dc.typeSeminario de título
dc.file.name116958.pdf


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)