• Login
    Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema 
    •   Repositorio Principal
    • Facultad de Educación
    • Pedagogía en Inglés
    • Seminarios de título Pedagogía en Inglés
    • Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema
    •   Repositorio Principal
    • Facultad de Educación
    • Pedagogía en Inglés
    • Seminarios de título Pedagogía en Inglés
    • Listar Seminarios de título Pedagogía en Inglés por tema
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ListarSeminarios de título Pedagogía en Inglés por tema "Juegos educativos"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-3 de 3

    • título
    • fecha de publicación
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Analysis of the impact of games that promote the oral production on the motivation of the students of 10th grade in English classes of a public school in Recoleta 

        Cepeda C., Andrés (Santiago, Chile: UCSH, 2015)
        For years, English teachers have had the difficult mission to know which methodology to use to motivate students to speak English; for this reason our research will try to find out and answer if the game is a valid tool ...
      • Thumbnail

        Factors in the use and non-use of gamification by english teachersin the RM : an exploratory study 

        Bustamante, Kevin (Santiago, Chile: UCSH, 2021)
        In the last few years, due to the pandemic that humanity has faced, online learning has become the alternative for students to continue learning from home. However, emergency remote learninghas affectedthe motivation to ...
      • Thumbnail

        The effects of gamification using classcraft platform on writing skills in chilean high school students 

        González, Benjamín (Santiago, Chile: UCSH, 2021)
        This study, which followed action research methodology, investigated the effectiveness of gamification through the Classcraft platform to improve accuracy and performance in writing tasks and students' perception. 10 ...

        Universidad Católica Silva Henríquez © 2021
        General Jofré 462, Santiago | +562 2460 11 00 | Contacto
        Repositorio DSpace implementado por OpenGeek Service

         

         

        Listar

        TodoComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

        Mi cuenta

        AccederRegistro

        Universidad Católica Silva Henríquez © 2021
        General Jofré 462, Santiago | +562 2460 11 00 | Contacto
        Repositorio DSpace implementado por OpenGeek Service