Show simple item record

dc.contributor.authorBarrios Oviedo, Lilia María
dc.contributor.authorChaves Silva, Martha Abigail
dc.date.accessioned2024-05-13T14:23:12Z
dc.date.available2024-05-13T14:23:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2539-5386
dc.identifier.urihttp://repositorio.ucsh.cl/xmlui/handle/ucsh/2859
dc.language.isoeses
dc.publisherAvances en Educación y Humanidades Vol. 1, No. 1, enero-junio 2016 (39-54)es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectBibliografía Pedagogía en Educación Básicaes
dc.titleEl proyecto de aula como estrategia didáctica en el marco de la enseñanza para la comprensiónes
dc.typeArticlees


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States